domingo, 15 de abril de 2012

Purple Rain - Nars

Eu comprei 2 esmaltes da Nars...os dois roxinhos lindos !! O que vou mostrar hoje é o Purple Rain. É um roxo cintilante, fácil aplicação, super pigmentado. 2 camadas foram suficientes para cobrir td. E eu coloquei uma fitinha dourada...Infelizmente, mais uma vez, nas fotos as cores não são reais. A fitinha parece prateada na foto, mas é dourada tá?
Como Top Coat eu usei o Seche Ultra-V.
Como todos os esmaltes escuros, tenho dificuldade de tirar todo o excesso. Só sai completamente depois do banho, por causa da água morninha...rs. Mas como tirei a foto assim que pintei, aparece os borrões.

*******************************************************************************
I bought 2 Nars nail polishes...two beautiful purples !! The one I am showing today is the Purple Rain. It is a shinny purple, very easy to use, very pigmented. Two coats were enough. I used the metallic golden stripe. Unfortunately, once more, the pictures don't show the real color. The stripe looks like silver, but it is golden, ok?
As a Top Coat, I used Seche Ultra-V.
As all dark polishes, I have problems to clean the cuticle up. It is only completely cleaned after the shower, because of the warm water...But I took the picture just after making my nails, so it looks like filthy...




5 comentários:

  1. Essas unhas ficaram um luxo... amei o esmalte e o detalhe da fitinha ficou um arraso.
    Beijo

    ResponderExcluir
  2. Thanks for the comment on my blog :) I'm following yours now (and I will put you on my blogroll) How could I not love Nails and pets...my 2 favourite things ;)

    This is a gorgeous purple polish <3

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Thank you Diana !! I just added your to my list as well :)

      Excluir
  3. muuuuito lindo, realmente muito chic. de bom gosto

    ResponderExcluir

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...