terça-feira, 3 de abril de 2012

Jewel Tone

Olá meninas, estou tentando postar uma unha por dia, mas meu estoque já está acabando rs. Hoje vou mostrar um esmalte muito lindo e muito baratinho aqui no México. O Jewel Tone da L.A. Colors, Color Craze, é um esmalte com glitters de cores azul, roxo e pink. É linda a combinação !! Como base usei o preto Liquido Leather da China Glaze.
O único problema desse esmalte, como todos com glitter é pra remover...Haja paciência hehe.
Desculpem pelas péssimas fotos...

*****************************************************************************
Hi girls, I have been trying to post one mani per day, but my stock is ending. Today I am gonna show a very nice and cheap nail polish. The Jewel Tone from L.A. Colors, Color Craze, is a glitter polish with mini-hex glitters in blue, purple and pink. It is a gorgeour combo. My base color is the black Liquid Leather from China Glaze.
The only problem, as all the glitter polishes, is to remove ir...We need a lot of pacience.
Sorry fot the bad pictures...




2 comentários:

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...