domingo, 22 de abril de 2012

Pink Caviar

Finalmente eu testei as unhas caviar !! É muito fácil de fazer, mas é uma pena que não dura muito.
Usei 2 camadas de Be A Dahlia Won’t You? da coleção Nice Steams! da OPI. É um pink cintilante muito bonito. Para grudar as bolinhas de metal eu só passei uma camada de Top Coat da OPI. Usei 2 cores de bolinhas, o pink e um rosinha claro. O efeito é maravilhoso !!


*******************************************************************************
Finally I tried the caviar nails !! It is very easy to make, but it doesn't last for long.
I used 2 coats of Be A Dahlia Won't You? from OPI Nice Streams! collection. It is a strong shimmering pink. To glue the metal beads I used one coat of OPI Top Coat. I used 2 colors of beads, a pink and a light pink. The effect is wonderful !!





Gostaram? Estou louca para testar outras cores !!
Did you like it? I wanna try other colors !!

5 comentários:

  1. Ahhh eu quero fazer essa mani , vamos ver se essa semana eu consigo fazer
    bjok

    ResponderExcluir
  2. Nossa ficaram mega lindas as suas unhas... adorei os Caviar coloridos.
    Beijo

    ResponderExcluir
  3. It's so funny I like it, haven't tried it myself yet, not sure if it's practical but I do like the way it looks :) Have you also seen the fuzzy/fluffy nail look? xoxox

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. I also like it !! I need to find the fluffy stuff to make it. It is very cute :)

      Excluir

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...