quinta-feira, 16 de fevereiro de 2012

Rivka Charlotte

Mais um holográfico. O esmalte Charlotte da Rivka é um dos mais lindos !! Não tenho muito o que comentar, as fotos já dizem tudo. Foram 3 camadas para dar um efeito bom. O que não gosto muito dos esmaltes da Rivka é o pincel. É muito pequeno e não espalha bem. Mas o efeito final vale a pena.

*******************************************************************************
One more holographic polish. The Charlotte from Rivka is one of the most beautiful !! I don't have too much to coment, the pictures show everything. I used 3 layers for a better effect. The only negative from Rivka's polishes is the brush. It is small and doesn't spread it well. But the colour and the final effect is worthy.



Um comentário:

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...