segunda-feira, 11 de junho de 2012

Diamond Life - Nars

Oiê, o esmalte de hoje é muito bonito. É o Diamond Life da Nars. Ele é lilás acinzentado cintilante. É meu segundo esmalte da Nars e é super fácil de passar. 2 camadas foram suficientes para cobrir a unha.
Vocês também acharam lindo?

*******************************************************************************
Hello there, the today's nail polish is very beautiful. It is the Diamond Life from Nars. It is a shimmery metallic silvery purple. It is my second Nars polish and it is very easy to use it. 2 coats were enough for completely coverage.
Did you girls also like it?

Com flash:
With flash:


Luz ambiente:
Natural light:


Nenhum comentário:

Postar um comentário

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...