sexta-feira, 22 de fevereiro de 2013

Gelish Sea Foam

Olá meninas !! Hoje vou mostrar um esmalte em gel que eu amei !! É o Sea Foam da Gelish. A cor é muito linda e eu não dava nada pra esse esmalte. É uma mistura de tons de azul, verde e cinza. A aplicação foi excelente e o resultado perfeito. Infelizmente só tenho 1 foto pra mostrar...

Hi ladies !! Today I will show a gel polish that I simply loved !! It is the Sea Foam from Gelish. It is a beautiful color, a mix of blue, green and grey. It was very easy to apply and the result was perfect. Unfortunately I just got one photo to show you guys.


2 comentários:

Seus comentários são sempre bem vindos !! Deixe o link do seu blog para que eu possa visitar. Siga meu blog e eu seguirei o seu. Bjos
Your comments are always welcome !! Write down the link of your blog and I can visit it. Follow me and I will follow you. Kisses.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...